header image
Autentificare
header image
header image
header image
Vezi discuţia
 Printează discuţia
Olympus OM D
viff
nec_so a scris:

Merci Eddy, vrei sa imi spui ca esti mai mult memru dacat senior iar eu nu te contrazic!


Imi place stilul , te sustin , cu toate ca nu sunt decit 2/3 olympiac Smile mai am si un alt aparat in afara de cele doua olympus.... Oricum mi-am cumparat si eu suc si pufuleti , nu pot bere pt ca sunt racit si iau medicamente. daca tot stau in casa sper la o discutie interesanta. Smile
 
Paul
Bun, incerc sa fiu cat mai scurt cu putinta ca sa nu te pierd...

Primele doua cadre sunt incercari de lucru in "studio", apreciez ca ai schimbat unghiul luminii dar cam atat, la prima ai un contrast puternic de clar obscur insa detalii nu prea exista, iar subiectul nu imi spune nimic, la a doua ai adus ceva in focus dar elementele din jur deranjeaza si imi fug ochii prin cadru cam aiurea.

Pozele din centru vechi nu spun nimic din pacate, pentru ca nu au un subiect clar, cadrul trebuie sa arate care a fost motivul declansarii, ori in ele nu gasesc nimic care sa fie centru de interes.

Poza cu ratele iarasi nu este ok, trebuia sa te apropii de ele mai mult si sa le prinzi cand se uita spre tine, eventual trageai doar una, mare atentie inainte sa apesi pe shutter daca ai alemente parazite in cadru, ceea ce ai tu in prim plan nu trebuia sa apara in cadru deloc, daca nu puteai elimina atunci, eliminai macar prin crop ulterior. Uite un cadru cu o rata pe care l-am tras mai demult la gradina botanica, cadru oricum care mai trebuia corectat acum ca ma uit la el dupa mai multa vreme: http://www.olympu...to_id=1292
"The camera is an instrument that teaches people how to see without a camera." - Dorothea Lange
 
www.filmalbnegru.ro
d3xmeister
ghinitai a scris:

d3x, multumim pentru caldele urari de primire a noului user pe forumul Olympus Romania. Sa speram ca pe viitor nu o sa merite efortul nici sa ne instiintezi de parerile tale. Smile